Dokładny opis wszystkich usług znajduje się w zakładce „Usługi”
1) Aby serwis działał bez zarzutu, korzystaj z jednej z niżej wymienionych przeglądarek internetowych:
oraz jednego z niżej wymienionych systemów operacyjnych:
2) Twoja przeglądarka internetowa powinna obsługiwać technologię JavaScript i mieć włączoną obsługę skryptów,
3) Zaakceptuj wykorzystywanie plików cookies na stronie,
4) Łącze internetowe powinno mieć przepustowość minimum 0,5 mb/s (upload i download). Przy czym zalecana przepustowość to 2 mb/s (upload i download),
5) Aby skorzystać z konsultacji wideo, powinieneś posiadać włączoną kamerę i mikrofon.
Działanie komunikatora na Twoim urządzeniu przetestuj klikając w link:
https://edoktor24.pl/wideo-tester1) Upewnij się, że kamera i mikrofon są prawidłowo podłączone;
2) Sprawdź, czy mikrofon nie jest wyciszony;
3) Upewnij się, że kamera i mikrofon są kompatybilne z Twoim urządzeniem;
4) Zezwól swojej przeglądarce na używanie kamery i mikrofonu;
5) Sprawdź, czy Twój program antywirusowy/firewall nie blokuje kamery lub przeglądarki podczas transmisji;
6) Zrób test komunikatora, klikając w link: https://edoktor24.pl/wideo-tester
Jeśli nadal masz problem z działaniem komunikatora, napisz do nas na czacie lub na adres: kontakt@edoktor24.pl
W przypadku czatu wideo: upewnij się wcześniej, że komunikator działa poprawnie – wykonaj test komunikatora tu: https://edoktor24.pl/wideo-tester
Jeśli test nie wykazał błędów, a mimo to masz problemy z połączeniem:
1) odśwież stronę, a następnie dołącz raz jeszcze do konsultacji;
2) sprawdź, czy masz dobre, stałe połączenie z internetem;
3) skontaktuj się niezwłocznie z Działem Wsparcia Pacjenta: poprzez czat na stronie www.eDoktor24.pl lub e-mail na adres: kontakt@edoktor24.pl