loading
Dane zostały zapisane


loading
FAQ

FAQ

Usługi:

Dokładny opis wszystkich usług znajduje się w zakładce „Usługi


W zakładce „Lekarze” możesz zapoznać się ze specjalizacjami, w zakresie których oferujemy konsultacje. Są to specjalizacje najczęściej poszukiwane przez polskich pacjentów i zostały wybrane na podstawie badań rynku przeprowadzonych na terenie całego kraju. Jeśli wśród naszych lekarzy nie znajdziesz specjalistów, którzy mogliby skonsultować Twoje dolegliwości, napisz do nas. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, abyś mógł jak najszybciej uzyskać poradę lekarza.
Wizyta w gabinecie lekarza nie zawsze jest konieczna, jednak konsultacja przeprowadzona za pośrednictwem platformy eDoktor24.pl nie zastąpi fizycznego badania lekarskiego. Poprzez eDoktor24.pl uzyskasz poradę lekarską, która pomoże Ci właściwie nazwać obserwowane, niepokojące Cię dolegliwości i jeśli to wskazane, ukierunkuje działania związane z wczesnym wykryciem choroby. Z naszymi specjalistami potwierdzisz także wydane Ci dotychczas zalecenia, skonsultujesz niezależnie badania i pierwsze opinie lekarskie. We wszystkich tych przypadkach fizyczny kontakt z lekarzem nie jest konieczny.
Jeśli chcesz uzyskać indywidualną poradę specjalisty, skonsultować swoje wyniki badań, czy zasięgnąć drugiej porady lekarskiej, dzięki konsultacjom online zrobisz to szybko, w dogodnym dla Ciebie terminie, oszczędzając czas na dojazd i czekanie w kolejce. Porozmawiasz z lekarzem w taki sposób, jaki Ci najbardziej odpowiada – przez telefon, czat tekstowy, czat wideo. Możesz to zrobić z dowolnego miejsca – podczas zagranicznej wycieczki, z pracy, z domu – tam, gdzie Ci najwygodniej. W przypadku, kiedy chcesz szybko rozwiać wątpliwości dotyczące stanu zdrowia, Twojego czy Twojego Dziecka, nie korzystaj z „doktora Google”. Zapytaj doświadczonego specjalistę.
Każdy lekarz indywidualnie określa zakres świadczonych usług, kierując się możliwością wykorzystania danej formy kontaktu w jego praktyce lekarskiej. Zakres ten znajdziesz w zakładce „Lekarze” w profilu wybranego specjalisty (po najechaniu kursorem lub kliknięciu na przycisk „wybierz lekarza”). Jeśli forma kontaktu jest dla Ciebie istotnym parametrem, wyszukiwanie lekarza zacznij od zakładki „Usługi”. Wybierz preferowaną formę kontaktu, a następnie z wyszukiwarki pod jej opisem przejdź do danej specjalizacji. Wynik będzie zawierał tylko tych specjalistów, którzy posiadają wybraną przez Ciebie formę kontaktu w zakresie świadczonych usług.
Tak, lekarz może wystawić elektroniczną receptę jeśli uzna, że przedstawione przez Pacjenta dolegliwości i dokumentacja medyczna są podstawą do przepisania leku. Lekarz może wymagać przedłożenia dokumentów potwierdzających postawioną uprzednio diagnozę ( np.: karta wypisu ze szpitala, wyniki badań, dokumentacja medyczna). Wykupienie konsultacji nie jest jednoznaczne z zakupem e-recepty. Decyzję o przepisaniu leku podejmuje lekarz.
Przychodnia eDoktor24.pl powstała z myślą o tym, abyś nie musiał tracić czasu na stanie w kolejkach i dojazdy do specjalistów. Jeśli natomiast okaże się, że Twoje schorzenie wymaga fizycznego kontaktu z lekarzem, możesz spotkać naszych specjalistów w ich stałym miejscu pracy. Poprzez platformę eDoktor24.pl możesz zapytać Twojego lekarza o lokalizację gabinetów, w których aktualnie przyjmuje pacjentów. Wkrótce będziesz mógł także umówić się na wizytę w gabinetach naszych lekarzy poprzez serwis.
W każdym miejscu, gdzie zostało wykonane badanie, masz prawo domagać się jego wyniku w wersji umożliwiającej swobodne nim dysponowanie, bez względu na rodzaj badania. Dotyczy to m. in. wszelkich badań obrazowych zapisywanych w wersji cyfrowej. Uprawnienie wynika z Ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz.U. 2009 Nr 52 poz. 417).
Tak! Badania pochodzące z aparatów tomograficznych zapisywane są w formacie DICOM. Jest to międzynarodowy standard dla badań obrazowych. Oprogramowanie, z którego korzystają nasi lekarze jest w pełni zgodne z tym standardem. Jakość wyświetlanych obrazów dla lekarzy oferujących swoje usługi w serwisie jest identyczna, jak na sprzęcie dostępnym w szpitalach, czy prywatnych klinikach.
Ankieta Zdrowia zawiera aktualne, dokładne dane o Twoim stanie zdrowia. Dane, takie jak płeć, wiek, czy informacje o przebytych chorobach są bardzo ważne dla lekarza. Podstawowe informacje, bez których często nie jest możliwe wykonanie konsultacji, masz obowiązek uzupełnić podczas rejestracji. Zachęcamy do uzupełnienia całej Ankiety - im więcej szczegółów z Twojej historii zdrowia pozna lekarz, tym pełniejszy będzie przeprowadzony przez niego wywiad, a wydana opinia będzie dokładniejsza.
Wyniki badań możesz wysłać tylko w opcji „Konsultacja badań” - masz także możliwość zadania nurtujących Cię pytań oraz pytania dodatkowego po otrzymaniu pierwszej odpowiedzi od lekarza. Możesz skonsultować zarówno badania laboratoryjne jak i wszystkie badania obrazowe, m.in.: badania tomograficzne (CT), rezonansu magnetycznego (MRI, fMRI) lub tomografię pozytronową (PET). Wyślij je w standardowym pliku DICOM lub w formatach: .png, .jpg, .jpeg, .tiff lub .pdf.
Czasami do badań obrazowych dołączany jest także program umożliwiający ich otworzenie. Naszym lekarzom nie jest on potrzebny. Wśród plików powinien znajdować się folder o nazwie „DICOM” - załącz do konsultacji wszystkie pliki z tego folderu.

Cennik i płatności:

Ceny usług różnią się w zależności od wybranej specjalizacji i specjalisty. Ceny usług każdego lekarza znajdziesz w jego profilu, w zakładce „Lekarze”, a także podczas zamawiania konsultacji.
Udostępniamy możliwość skorzystania z trzech sprawdzonych platform płatniczych, obsługujących wiele serwisów internetowych w Polsce. Są to: PayU, Przelewy24 i PayPal. Możliwe jest też dokonanie przelewu tradycyjnego. Aby uzyskać potrzebne do przelewu dane, należy skontaktować się z obsługą serwisu pisząc na adres: kontakt@edoktor24.pl.
Tak. Wystarczy, że po zalogowaniu do swojego konta uzupełnisz „Dane do rachunku/faktury” w zakładce „Moje dane”. Od tego momentu, system automatycznie wygeneruje i zapisze na Twoim koncie fakturę za każdą dokonaną płatność. Dokument pobierzesz i w każdej chwili wydrukujesz poprzez swoje konto użytkownika z zakładki „Faktury”. Pamiętaj, że dane wprowadzone w zakładce „Moje dane”, będą automatycznie pobierane do każdej Twojej faktury. Zaktualizuj je więc przed każdym zamówieniem usługi.
Nie, raz zapisanej faktury nie będziesz mógł poprawić przez swoje konto użytkownika. Jeśli wykryjesz błąd w danych na Twojej fakturze, skontaktuj się z nami niezwłocznie, wysyłając aktualne dane do faktury pod adres: kontakt@eDoktor24.pl. Sporządzimy stosowną korektę.

Bezpieczeństwo:

Nasz serwis, jako podmiot leczniczy, gromadzi podstawowe dane pacjentów, takie jak: imię, nazwisko, adres e-mail, datę urodzenia oraz dane do wystawienia rachunku za świadczone usługi. Wszelkie dane personalne są dostępne i możliwe do poprawienia tylko po poprawnym zalogowaniu do konta użytkownika.
Wszystkie przechowywane i przesyłane przez Ciebie dane podlegają szyfryzacji i anonimizacji – używasz tylko naszych autorskich narzędzi, które w przeciwieństwie do wiadomości e-mail lub programu Skype chronią wszystkie Twoje dane. Nasz system został zarejestrowany u Głównego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO). Ze względu na charakter przechowywanych danych, spełniamy wymogi najwyższego, trzeciego poziomu bezpieczeństwa, ustalonego przez ww. instytucję. Więcej na ten temat przeczytasz na stronie GIODO.
Badania zapisane w formacie DICOM (obrazy pochodzące z tomografii, rezonansu magnetycznego, PET) są automatycznie anonimizowane, czyli pozbawiane danych personalnych. Jedyne informacje jakie pozostawiamy to wiek oraz płeć pacjenta, którego badanie to dotyczy – w większości przypadków te informacje są kluczowe dla lekarza. Anonimizacja następuje w chwili wysyłania badań przez użytkownika, jeszcze zanim dotrą one do naszych serwerów. Dodatkowo, wszystkie dane obrazowe naszych użytkowników znajdują się na serwerach z szyfrowanymi dyskami twardymi. Z tego powodu, nawet w przypadku fizycznego dostępu do tych danych nie ma możliwości ich bezpośredniego odczytania bez autoryzowanego dostępu.
Przez cały czas Twoje połączenie jest szyfrowane 256-bitowym kluczem SSL. Zadbaliśmy o najwyższy stopień bezpieczeństwa i do szyfrowania transmisji wykorzystujemy najbardziej zaufane certyfikaty SSL EV – takie, jakie stosowane są w bankowości elektronicznej. Autentyczność naszego certyfikatu możesz w każdej chwili sprawdzić. Wystarczy, że klikniesz pieczęć firmy GeoTrust Inc., znajdującą się na dole naszej strony internetowej.
Przed rozpoczęciem działalności wykonaliśmy szereg analiz prawnych. Posiadamy wiążące opinie potwierdzające zgodność naszej działalności z polskim prawem. Przeszliśmy również bardzo dokładny proces weryfikacji przez amerykańską firmę GeoTrust Inc. oraz przystąpiliśmy do programu Rzetelna Firma. Jako podmiot leczniczy, eDoktor24.pl jest też nadzorowany przez instytucje uprawnione do nadzoru i kontroli podmiotów leczniczych z ramienia Ministerstwa Zdrowia.
Nawiązywaniem współpracy z lekarzami zajmuje się zespół specjalistów, którzy swą wiedzę zdobywali między innymi na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym i doskonale znają specyfikę branży. Sprawdzamy uprawnienia każdego lekarza w izbie lekarskiej oraz opinie na jego temat wśród innych specjalistów i pacjentów.

Pytania techniczne:

Tak. Możesz korzystać z usług przychodni eDoktor24.pl np. na smartfonie lub tablecie.

1) Aby serwis działał bez zarzutu, korzystaj z jednej z niżej wymienionych przeglądarek internetowych:

  • Google Chrome w wersji minimum 50,
  • Mozilla Firefox w wersji minimum 47,
  • Opera w wersji minimum 38,

oraz jednego z niżej wymienionych systemów operacyjnych:

  • Windows w wersji minimum 7,
  • Linux GTK w wersji minimum 2,
  • Android w wersji minimum 4,

2) Twoja przeglądarka internetowa powinna obsługiwać technologię JavaScript i mieć włączoną obsługę skryptów,

3) Zaakceptuj wykorzystywanie plików cookies na stronie,

4) Łącze internetowe powinno mieć przepustowość minimum 0,5 mb/s (upload i download). Przy czym zalecana przepustowość to 2 mb/s (upload i download),

5) Aby skorzystać z konsultacji wideo, powinieneś posiadać włączoną kamerę i mikrofon.

Działanie komunikatora na Twoim urządzeniu przetestuj klikając w link:

https://edoktor24.pl/wideo-tester

1) Upewnij się, że kamera i mikrofon są prawidłowo podłączone;

2) Sprawdź, czy mikrofon nie jest wyciszony;

3) Upewnij się, że kamera i mikrofon są kompatybilne z Twoim urządzeniem;

4) Zezwól swojej przeglądarce na używanie kamery i mikrofonu;

5) Sprawdź, czy Twój program antywirusowy/firewall nie blokuje kamery lub przeglądarki podczas transmisji;

6) Zrób test komunikatora, klikając w link: https://edoktor24.pl/wideo-tester


Jeśli nadal masz problem z działaniem komunikatora, napisz do nas na czacie lub na adres: kontakt@edoktor24.pl

W przypadku czatu wideo: upewnij się wcześniej, że komunikator działa poprawnie – wykonaj test komunikatora tu: https://edoktor24.pl/wideo-tester


Jeśli test nie wykazał błędów, a mimo to masz problemy z połączeniem:


1) odśwież stronę, a następnie dołącz raz jeszcze do konsultacji;

2) sprawdź, czy masz dobre, stałe połączenie z internetem;

3) skontaktuj się niezwłocznie z Działem Wsparcia Pacjenta: poprzez czat na stronie www.eDoktor24.pl lub e-mail na adres: kontakt@edoktor24.pl


Jeśli nie znalazłeś tu odpowiedzi na Twoje pytanie, skontaktuj się z nami poprzez czat, formularz kontaktowy lub wyślij wiadomość, pod adres kontakt@eDoktor24.pl. Na wiadomości staramy się odpowiadać jak najszybciej.